DET GÅR NOG BRA NU

Tror jag blev erbjuden en tjänst idag ....??

Ja, faktiskt tror jag aatt jag blev det. Kom in en man på dagiset där jag är nu, han sa att han ville träffa mig och att han var rektor på en annan förskola i närheten, och att en kvinna skulle sluta och att de ville anställa mig om jag var intresserad OCH om det ens fungerade.
Så det verkade som om jag skulle få vara där fram till månadskiftet till att börja med, för att "testa".

Det går jäkligt bra nu alltså, sjukt kul!

Och jag har bestämt mig, jag SKA läsa de kurser som fattas för att jag ska ha en behörighet som barnskötare.

Längtar så tills vi får flytta - 26 dagar (OM vi nu får flytta den 1'a maj, annars blir det +30 dagar...!)
PUSS.

nu - desperate housewifes !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0