väntan på att få sova..

vet inte hur jag lyckas riktigt, men varje gång det händer nåt så har jag tagit på mig jobb dagen efter?
hur går det till egentligen?
ja, så här hemma sitter jag med Cassie medan resten är och partar! menmen, istället för att slösa pengar, så tjänar jag dom istället, det är väl så man får tänka ;)

idag var det asmysigt hos malins hästar, snacka om att jag verkl trivs med hästar.
en gång hästfanatiker så är man alltid det. kommer jag aldrig komma ifrån :)

har tagit på mig ännu mer jobb imorn, så det slutade med en delad tur, och det känns ändå helt okej tycker jag.
"mellantiden" ska jag åka bort till hästarna igen så ska vi hitta på nåt. Kul!

bidde så jag blev ensam idag med, mommie ville vara kvar hos farmor o farfar, så han fick vara det.
stackars mig!
men får se om jag orkar åka in till ramselesjön en sväng :) vore ju samtidigt kul.

men nu ska jag försöka plocka ihop här litegrann o göra fint.

har förresten ÄNTLIGEN fått min nya rosa dator ohc den är SÅÅÅÅÅÅ fin, ska försöka installera in den och fixa över alla mina grejer till den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0