val 2010

 SOCIALDEMOKRATERNA för hela slanten imorn!


åh, har diskuterat med min "vän" som tänker rösta på MODERATERNA imorn?!!??! och SVERIGEDEMOKRATERNA till landstinget, helt jävla sjukt!
fattar ni att jag är arg eller?! hha, åh.

moderatj*vlarna vill ju trycka ner dom sjuka o fattiga, göra dom ännu sjukare o ännu fattigare, jävla översittare!
tänk då alla försäkringar försvinner o sjukvården blir snordyr, hur fasen ska det bli då?
tänk dig själv om du håller på med hästar, blir sparkad o får ansiktet pajat, eller om du åker skoter/cross o kör åt helvete o bryter nacken/arm eller nåt annat, HUR dyrt kommer det inte bli då? man kommer helt enkelt inte ha råd. Nej, för då kommer du bli hemskickad o ligga där hemma med en bruten arm och bara vänta tills det läker?
seriöst, hjälp mig om dom vinner i år igen.

och snälla nån, jag har VÄNNER o SYSKON som är från ett annat land, garanterat att 99% av er känner nån som är invandrare, vill ni verkl att dom ska bli bortskickad från sverige? det finns folk som skulle kunna bli din bästa vän som blir bortskickad. nej, sverigedemokraterna är puckad. och alla såna puckon jag stött på har varit extremt fula, haft svart hår, mittbena och pottfrilla och glasögon + kostym. (inte för att de har nå med saken o göra, men det är min bild av dom iaf).



o jag vet att folk tycker att mona sahlin kanske inte är den bästa, men dom står iaf för rättvisa, vilket är viktigast för mig.

och med detta uppmanar jag er till att tänka igenom ert val riktigt.

GOOD LUCK! rösta rätt.

Kommentarer
Postat av: liberalen

Det handlar inte om att inte den statliga vården ska finnas kvar utan att man ska få välja mellan den och den privata. Hur skulle det vara att leva i ett samhälle där staten äger allt och bestämmer över människorna? Att man som individ inte ska kunna skapa och forma sitt eget liv. Vi är inte stöpta efter samma mall, och det är väl tur!

2010-09-19 @ 21:24:59
Postat av: det ända rätta, från blonibellas blogg!

Jag är så trött på er som säger att man är egoistisk om man är moderat och bara har sympati och är en god människa om man röstar rött. Vad lever ni i för värld egentligen? Vad är det för fint och godhjärtat med att tvinga alla att ha det lika dåligt, straffa folk som kämpar att lyckas i sitt liv och arbetar hårt. Om det är något som är egoistiskt så är det er rögröna-röra där man ska leva som en parasit på andra. Det går inte att bygga ett samhälle på bidrag, på att ge människor pengar så att det blir ett alternativ till att inte jobba. Det är en björntjänst, ett sätt att få människor passiva och beroende av en stat som det dessutom om de röd-gröna vinner, kommer att sitta en kommunist i. Vi måste ha en regering som driver en politik där människor får jobb, får känna gemenskap och dessutom får pengar i plånboken. De som tjänar mest på låga skatter är människor med låga löner för den tusenlappen är extra viktig. Och det går inte att straffa stora företag som ger männniskor jobb i Sverige med höga skatter så att företagen flyttar till andra länder med lägre skatter och det går inte att straffa människor som pluggar i fem år, sliter med jobbet och sedan ta hälften av allt personen tjänar. Ingen människa kommer vilja jobba i Sverige och var ska då alla pengar komma in till välfärden?!



Socialdemokraterna och vänstern driver ingen jäkla godhjärtat politik utan de bedriver en politik som får folk beroende av en stat. En politik som får svaga människor ännu svagare och ännu mer beroende. Godhjärtat är en politik som gör allt som går för att lyfta dessa människor och ge alla en möjlighet till frihet.

2010-09-19 @ 21:59:36
Postat av: sd

SD vill inte ha ut alla invandrare , de enda dom vill är att det ska bli svårare för dom att komma in i vårat land och att om dom t.ex mördar någon så ska dom bli utvisade istället för att sitta i fängelse här i Sverige. Jag har utländska släktingar , men är sverigedemokrat ändå. Jag har inget emot mina släktingar och andra invandrare. JAg tycker att om man anser att Sd är rasister så borde man läsa på lite mer med tanke på att det är invandrare som också är sverigedemokrater. Och hade Sd varit ett rasistiskt parti så skulle juh inte invandrare få vara sverigedemokrater heller. Jag tycker att folk som kallar annat folk rasister på falska grunder är minst lika kränkande som riktiga rasister är mot invandrare.

2010-09-21 @ 20:47:57
Postat av: simon

Jävla moderater, ni är fan störd! läs på mer innan du själv säger att du en moderat. hoppas du blir sjuk och dör för att det inte finns nå sjukhus som kan rädda dig för att moderaterna har lagt ner det. DÖÖÖÖÖÖ!

2010-09-23 @ 21:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0