snart fredag igen?

jahapp, snart fredag igen, börjar vänja mig nu vid att tiden går så fort..
igår var jag själv hur länge som helst, hann kolla på 1½ film innan krille kom.
kikade på butterfly effect 3, den var faktiskt bra :) tyckte den var jätteläskigt, mne det
kan ju bero på att jag var alldeles själv i en tyst, mörk lägenhet också.
Krille kom ju inte förrän vid kvart i 11..

idag hoppas jag inte han blir lika länge! jag håller på att tvätta och städa o dona, vad annars ska jag göra liksom?
funderar på om jag ska färga ögonbryn + ögonfransar då jag är klar med tvätten :) kan behövas!!

har ju beställt hår, och jag hoppas för fasiken att det räcker nu, sist jag beställde räckte det ju inte, blev alldeles för tunnt! underbara Anna-carin ska hjälpa mig att sätta in det någon gång nästa vecka, hon är så snäll!
och snart ska hon bli mami också, känns overkligt men det kommer bli såå mysigt :) längtar tills jag får se hon/han, åh va söt h*n kommer bli! :)

måste bara säga att jag har världens bästa pappa som alltid ställer upp i vått och torrt! <3

och jag saknar då vi tog in hö till mina hästar, haha, åh mysigare än så kan man inte ha!
såhär såg det ut då...


längtar hem nu när jag ser dom här bilderna!
men aja, nu ska jag fixa lite mer, o imorn äre fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0