sega människa.

åh, jag har verkligen inte orkat blogga nåt mer. vet inte riktigt varför.
Men igår var jag o lämnade cv på Carlings, fett nervös var jag! haha.
tror killen som stod i kassan märkte det rätt mkt, flackade med blicken och skakade som ett löv.
Men när jag gick till MVG gick det lättare, där flöt det liksom bara på och jag var inte ett dugg nervös. goodie.
men dom sa att det var sjukt många som hade sökt, så jag har nog inte så jättestor chans eftersom jag aldrig jobbat i någon affär överhuvudtaget förut.

idag ska jag väl bara städa o fixa ihop lite, det ser ju sjukt ut i lägenheten. men jag tycker verkligen inte om den här lägenheten, usch, den är superliten, har ingen ugn, 1 meters kök och ingenting ryms här, USCH. är så stökigt och rörigt här nu. måste ordnas.

har fått massssssssssssssvis med valsedlar i brevinkastet, kastat allihop. haha.
vet ni btw vilka ni ska rösta på än?

imorgon ska vi åka hem iaf, jag o krillis. får se om jag o tina åker på kullberg eller om vi hittar på något annat kanske, eftersom tina fyllt år :) men det visar sig.

bäst att sätta igång!





Kommentarer
Postat av: Anette

Jag ska verkligen försöka se om det dyker upp någon bättre lägenhet åt er =)

2010-09-03 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0