puh!

tänkte egentligen att jag inte skulle orka skriva nåt inlägg idag, men hua, Cassie's mage började tokkurra, och hon har fått mat så jag våga inte riskera att det skulle bli nåt på mitt rum, så jag släppte ut hon en sväng.. kanske hon behöver! så nog orkar jag skriva lite medans! ;)
har haft det supermysigt hos anna idag iaf, vi åkte dit med min raggarbil, jag, emma, lydde och sara e :)
drog in på ica o köpte lite fika o sen vidare till anna med stora magen som snart blir en bebis!
hon grejade håret på mig och sen satt vi bara o tjabbla :)
har kommit överens om att vi ska fira nyår i åre iaf, fyfan va kul det kommer bli! hoppas bara vi hittar en stuga!

jag hann inte mer än hem o kasta i mig maten innan det var dags att åka på nästa sak, skulle möta upp Tina o pysa på boxningsträning. sjukt skönt var det! var så mör i armarna efteråt så jag bara skakade!
har också fått knallröda knogar, snyggt.



avslutade iaf kvällen med "Välkommen åter" som hade premiär på 4an, lite överdrivet, men vi får se tills nästa gång, och sen en 40 min lång solning och en dusch. kunde inte bli bättre :-)

imorn ska jag nog till stallet en sväng, försöka hinna med att plocka ut i garderoben (HAR FÖR MYCKET KLÄDER!)
och sen blir de bort till stallet igen !



nej, nu måste jag ta in Cassie igen :)

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0