nej, hörni.

nu får det vara nog med snack om politiken och allt som hänt, det är bara till att acceptera som det är och gå vidare.
Det enda som går att göra är att försöka prata med folk och försöka få fram lite bättre var Sverige egentligen står nu.
Nu riktar vi in oss på att år 2014 är vårat år istället :)

Nu återgår jag till det "vanliga" bloggandet igen, lr va tycks? :b

idag har jag varit på möte med bemanningen, åt lunch och babblade en massa. det gick bra, god paj!
sen har jag åkt hem och pratat lite med moster och tagit det lugnt, sen drog det iväg igen och dags för ett träningspass, blev ett aerobic-pass, var faktiskt jättesköööööönt att få röra på sig! love it.
Direkt jag tar mig till en ny ort ska jag på dirren skaffa mig ett gymkort, där passen är inräknad. (de klarar jag mig inte utan) .
Så nu är jag hemma, slut o trött men också väldigt väldigt nöjd :)

Imorn drar det iväg till Backe, ska hämta upp Emma i Ramsele o sen åker vi vidare till Anna-Carin och hennes stora mage där det ligger en bebis :) kanske blir sista gången man träffar Anna nu med den stora magen, nästa gång har hon kanske en liten bebis i famnen, spännande!
Dom ska iaf sätta in håret till mig, ska bli så sköööönt. har ju fixat utväxten o allt nu, så nu ser dt inte ut som om jag är brunhårig (som det gjorde, tragiskt nog). utan nu är jag blond igen :)

längtar efter mitt långa hår!!!!


sen i helgen blir det ju, OFC, utgång! ;)

nu ska jag nog sätta mig o klinka lite på pianot, blev grymt sugen på att skriva ihop en liten
trudelutt :)

sköt om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0