jeps.

var helt förtvivlad igår, haha! hade ju tappat min bilnyckel, den ENDA nyckeln jag har till bilen. shit, vilken panik!
åkte in till ramsele idag, jag kattis o ermin o sökte, gick hela vägen från Kajsa (där förfesten var) och ner till hembygdsgården utan resultat!.. :(
men sen frågade vi några som höll på att ta undan allt, dom sa att det var en nyckel som var hittad o inlämnad nere på hembygdsgården. Raskt åkte vi dit och hörde, o tro på fasen, det finns goda själar här i världen också, så där var den :) puh, vilken sjuk tur man har ibland alltså!

käkade såklart pizza också!
he he.

Har precis varit o ridit på Lillan :) hon är så duktig så det är inte klokt!
imponerad!


nu ska jag ta det sjukt lugnt!
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0