ILSKA på högsta nivå.

har suttit o kikat på valvakan nu, och fyfan för SD in i riksdagen!
jag tål inte jimmie åkesson, vilket skithög. och allt "shalalalalala", åh, vilket fjanteri!
omogna människor som egentligen ska ha sig en smäll, banka in lite vett i dom..
usch och fy.

det är min ALLRA största ilska för ikväll.
men såklaaaaaart är jag inte heller speciellt glad för att "egoisternas parti" tog hem det..
men sverige borde fasen veta bättre, skåne verkar ju varit den största delen som röstat in sverigedemokraterna i riksdagen, såga bort skåne och skänk dom till danmark, det är väl där dom platsar bäst..

ILSKEN!

nu ska jag sova o hoppas på att jag vaknar upp utan dom här tankarna imorn.
möte imorn med bemanningen iaf.

tjing o gonatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0