@ home.

är hemma nu, igår hade jag en heemsk kväll, usch och fy.
Jag hatar att vara ensam i det här stora huset.
Krille, den svikarn lämnade mig alldeles själv ;) han drog till junsele istället medan jag och Cassie satt
här och glodde på tv. Tittade på grown ups och det var ju bortkastad tid må jag säga, den sämsta filmen adam sandler varit med i iaf! ett tips; titta inte på den.
Det enda jag kände var positivt med gårdagen var att jag fått masssvis med brev och grejer, så det gör en nööjd!

Idag ska jag åka bort till stallet hos Malin och hålla på lite med hästarna, nu då jag äntligen är hemma och LEDIG.
stackars Lillan har ju blivit halt, så får bara pyssla om henne nu. men det hördes som om det är på bättringsväg, så i hope so!
efter det ska jag väl hoppa in i duschen o sen bär det vidare till Ramsele för o hämta upp lilleman (Mommie) som sovit hos farmor inatt också blir det att hämta ut ett paket på ica :) spännande!

Ikväll var jag bjuden till Emmas stuga vid ramselesjön (Vilket jag heeelt glömt bort) och såklart har jag tagit på mig jobb imorn 7-12. så det blir lite problematiskt.
saken är den att jag skulle ju säkert kunna åka dit och dricka om det inte var så förbaskat långt från byn! har ju ingen skjuts eller så och kan ju inte direkt köra själv, så att. det blir nog isf bara till att titta ut en sväng och säga hej till alla, trist nog.




Lillan. Hoppas hon blir frisk snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0