hem hem hem.

igår gick vi aldrig på bio, vi hade planerat det, men vi kom inte överens om vilken film vi skulle gå på.
Krille ville se the expendables och jag antingen toy story 3 (3D) eller i rymden finns inga känslor.
så det slutade med att vi låg i lägenheten o kikade på idol och sen djurkyrkogården 1. vilken kass film! haha

jag minns då jag hade pyjamasparty i 6an (?) och bjöd hem alla tjejkompisar och vi kikade på djurkyrkogården 1 och 2. det blev ett samtalsämne lååååångt framöver, haha, och livrädda var vi allihopa.
kan verkligen känna att jag saknar den tiden ibland :)

idag har jag städat ihop lite, ska diska och sen bara vänta på krille som förhoppningsvis kommer om 1 timme.
sen ska vi hämta någon grej till Krilles kompis och sen åker vi heeeeeeeem till underbara ramneå!

har bestämt att om jag får så SKA jag rida i helgen, har så sjukt dåligt samvete över att jag haft så galet mkt för mig den senaste tiden, vet inte vad jag gjort men det har alltid varit något ! men nu när jag inte jobbar så har jag all tid i världen, så om Lillan inte är dräktig igen så ska jag börja köra igång och träna upp henne :)
såklart om det är OK för ägaren, men det ska kollas upp!

nu är jag less på att vara i umeå, så nu vill jag bara hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0