fredag igen?

alltså, det var ju nyss fredag? var fasen tar dagarna vägen?
scary!

igårkväll var jag och Krille på middag hos hans chef (min morbror) och hans tjej :)
var faktiskt jätte-god mat (hamburgare m. vitlökssås, mmm) och sen satt vi i tv-rummet och babblade.
utöver det hände inte så mycket mer, tänkte åka och hälsa på morfars grav, men det hann bli för mörkt så jag får göra det en annan gång. har inte varit där på jättelänge :/ ..

Idag ska vi iaf åka hem, Krille slutar om 1 timme ungefär och då drar vi till Ersboda på Biltema och Systemet.
Det blir så jag o Tina åker till KULLBERG i junsele idag iaf! woho, kommer bli dökul!
vi fick sovplats hemma hos Krille iaf, hur bra som helst :)

aja, nu ska jag titta klart på våra bästa år och vänta på att Kristoffer kommer hem.




Jag & Tina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0