FLER kläder till salu!!!

Har spanat lite djupare i garderoben och hittade ännu fler fynd (För er!!)!!
OBS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FÖR ATT SE ALLA KLÄDER MÅSTE NI TRYCKA PÅ "SEPTEMBER 2010" LÄNGRE NER TILL HÖGER UNDER
RUBRIKEN "ARKIV" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Har rensat ur min garderob, det som jag inte använder längre + det som inte passar längre.

Om ni är intresserad och har frågor om nåt får ni kommentera under det inlägget på de kläder ni är intresserad av.
Om ni är 110% säker på att ni vill ha något så skriver ni det till min mail; [email protected]

Ni står själv för frakten. Frakten varierar beroende på vad ni köper. MAX 55 kr.
Kan även samfrakta om så önskas.

Kommer även sälja ett par snygga stövlar inom kort.
Var uppmärksam!!

Hoppas ni hittar nåt.
Glöm inte maila mig isf.

[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0