ensam igen..

usch, andra kvällen jag ser på idol alldeles själv. fy vad jag tkr synd om mig, gillar inte alls att vara ensam!
igår var krille hos en jobbatkompis heeela kvällen och idag håller han på med bilen heeela kvällen.

undra hur det blir imorn. på fredag ska vi hem iaf!
var på stan med Thereze ikväll, vi lunchade och sen gick vi på stan o kikade lite. hittade en jättefin
top från gina :) blir snyggt om man matchar med lite stora smycken o grejer.
haha, paniken vi fick idag.
hade parkerat och allting, sen hade vi gått på stan och ätit, o bara tagit det lugnt i typ 1,5 timme. sen kom jag HELT plötsligt på, SHIT, vi GLÖMDE BORT att betala parkeringsavgiften, panik panik panik .
så vi var genast på väg till bilen inom kort, sen då vi såg bilen och parkeringen men var fortf typ 50 meter bort får vi syn på en parkeringsvakt, AAAAAAAH! SPRING! haha, vi sprang som tokar till parkeringen och som tur var hade inte vakten hunnit till våran bil än så vi satte oss i den, startade och körde fort som fasen iväg.
sikken tur vi hade, sen kom vi på en annan parkering där automaten inte funkade, då ringde vi in och slutade med att vi fick stå gratis där, vilket flyt!
skulle fasen stannat på en mack och köpt en lott också, tusan att jag inte tänkt på det.. :b
förhoppningsvis har väl inte turen hunnit vänt imorn ;)


så nu sitter jag själv här och väntar på krille, framför idol.
stackars mig, haha!

Imorn ska jag TVÄTTA, får ej glömma. 10-14.
annars inget planerat.

hörs imorn vänner o andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0