biggest loser

åååååh. önskar att jag var sådär stor som alla är i biggest loser, haha! (eller kanske inte ändå..)
men skulle verkligen vilja bli tränad av Jillian Michaels, hon är verkligen en grym tränare!



skulle göra vad som helst för en månads träning av henne!

ikväll börjar idol iaf, åh det kommer vara helt sjukt bra! som jag längtat!
hade iaf ett möte ikväll, men jag skippade det. tänkte att jag får gå på nästa,
berättar mera om det då ;)

hatar mitt hår. och det är sant. fy tusan alltså.
det är tunnt, kort, slitet och världens utväxt (vågar inte färga dt). kan det bli värre?
nej, så nu har jag beställt hår.
ska sätta in det så fort jag får det, längtar!

ska kika på BL o smaka lite chokladpudding nu, mm.
cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0