...besviken.

måste bara få "lätta mitt hjärta" och säga att jag är så GRYMT besviken på SSU sollefteå, vilket jag har varit extremt länge. tycker absolut inte dom förtjänar dom medlemmar dom har, och om dom medlemmarna bara visste vad dom gjort så tvivlar jag ju på att dom skulle ha haft lika många som stödjer dom.

Jag älskar ssu, tycker det är så grymt kul att dom håller på med det dom gör, jag stödjer verkligen dom.  men absolut inte i Sollefteå och det kommer jag aldrig göra, kommer aldrig förlåta dom som svikit mig + andra där. usch! vilka idioter, måste jag få säga, dom människorna borde verkl kickas ut..

hoppas verkl dom som rår för det läser det här..

/besviken fd. SSU'are.




Kommentarer
Postat av: Teresa

Får jag fråga vad exakt SSU sollefteå gjort för att inte förtjäna sina medlemmar?

2010-09-21 @ 13:16:19
Postat av: Patricia

Lite roligt att det är just Du som frågar, tycker att om någon borde veta det så är det väl ändå du.

2010-09-21 @ 14:43:23
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0