Beslutsångest.

 Har äntligen fått ett mail om en arbetsintervju (blir dock bara tim-vikarie då det behövs) men det känns ändå på
rätt spår, att jag är på gång nånstans o inte bara står still.

Det är som barnskötare, förskolelärare, fritidsfröken och grundskolelärare..
det enda är ju att jag haft en lärare i kursen förskola, skola fritidshem där hon satte IG på mig.
håller just nu på att komplettera dom uppgifterna (som hon tydligen tkte att hon hade anledning att sätta IG på mig för) så jag åtminstone får ett G, men hinner inte fixa det till INNAN intervjun. känner mig inte så manad att gå på den intervjun då den kursen innehåller allt det som dom söker vikarier till.. Vet inte vad jag ska göra, är ju egentligen bara pinsamt om jag går dit o visar upp mina betyg också får dom se det..
vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Anette

Vart är det nånstans då? I Ramsele, eller här uppe?

2010-09-22 @ 10:10:53
Postat av: Patricia

Det är i Umeå (sävar + holmsund + obbola).

Så om jag skulle "få det", får man väl avgöra sen om det är nåt jag klarar mig på ekonomiskt.



Men först får man väl se om jag klarar intervjun!

2010-09-22 @ 10:51:06
URL: http://patriciapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0