back in big U

Umeå. vi kom äntligen fram igår, men det tog tid.
När vi hade någon mil kvar så PANG. tjenare punkan!
haha, och såklart hade Krille inget fälgkors, så det slutade med att jag
fick ställa mig ute i vägen och vinka in bilar för att hjälpa oss.
En gubbe stannade och hjälpte oss som tur var :)
Hela däcket är iaf förstört så det var ju lite synd för Krille tycker jag:/ .. tydligen
var det en jättekonstig dimension så den är svår att få tag på, vilket krille vet nu eftersom han jobbar
på däckfirma ;) he he.

I fredags så hade jag en så konstig fylla, den var helt knäpp!
har nog aldrig druckit bara vin någon gång förut innan jag ska ut,
så det kan ha varit därför. tydligen var jag inte så himla påverkad men
jag kommer ju knappt ihåg nåt, fick lite ångest dagen efter må jag säga.
haha, iaf, när jag och tina kom fram med bussen till kullberg blev vi avlämnade
på ett jättekonstigt ställe. så gick jag o tina ut i skogen och skulle pinka och såklart
sprang ju alla andra iväg som vi åkte dit med, så vi blev själv och när vi var klar var
alla borta och vi hittade aldrig till inträdet! VAR FASEN VAR VI?
vi gick åt alla olika håll och kanter, följde efter folk, stannade bilar och frågade men ICKE.
vi kom inte fram, slutade med att vi gav upp efter en timme, så åkte vi hem. haha. tragiskt, ja!
har ju ingen kamera då den är sönder, så därför har jag inte tagit nå bilder, JÄTTETRIST!
måste skaffa mig en kamera..




post nubila phoebus.

ska börja med maten nu innan babe kommer hem, sen får vi se vad som händer.
ÄR så jättefint väder idag, så jag funderar på att pallra iväg till affären så jag kommer ut en sväng :)

har iaf pratat med emma, och vi är sjukt sugen på att åka tillbaka till kambodja snart..
frågan är pengar! we'll see about that.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0