woho.

pga att det är så extremt många som frågat efter vad jag sytt för kläder så känner jag att jag måste lägga upp lite kort ..... (skoj, hehe) ;)
men först lite annat .......




hittade min morfars gamla klocka som jag fick när han dog.
den ska jag ta till en urmakare och förminska + byta batteri så jag kan börja använda den.
tycker den är rätt snygg ändå på nåt sätt!
old is in!


PLAGG 1..




Framsida - Baksida
en helt vanlig top från Gina Tricot där jag urringat ryggen.
Även satt dit 2 sidenband (det översta kan man knyta upp)
Hade velat haft svarta, men såklart fanns väl inte det i the big city; ramsele.
så man får tag det man haver, vilket blev rosa.
Det blev som en hyllning till Rosa Bandet kan man säga... ;)


PLAGG 2...





En av farfars gamla flanellskjortor som jag raffat åt mig.
Har sytt in och förkortat armarna, (ville nog egentligen ha den som väst).
Såklart köpt bälte.


PLAGG 3....



har snott en av pappas flanellskjortor (utan att fråga, oops!)
lite för sent dock, är som en XS i tjejstorlek nu, så, good luck papi att få på dig den!
det ska föreställa en väst, tror jag måste fixa armarna lite bättre, ser ut som en arm på den nu.


soooooooooo, what do u think? ;)

btw, grattis till Q som fick körkortet idag med, igår 19 och idag körkort, bra jobbat.




har btw glömt att visa mitt fina halsband jag köpte från Glitter då vi
var på väg till Norge, ur-snyggt eller vad?



Passade på att ta kort på mina nya skinnbralls från H&M också.
Upptäckte nu att dom är ju näst intill för korta (NOO!)
för jag är ju så smart att jag vet ju vad jag vill ha, men har inte ork att prova.
Kanske funkar med ett par pumps eller stövlar. frågan är bara hur det skulle se ut!?
Men dom är ursnygg, älskar dom.



och ofc mina nya shoes! lovelovelove.
är på gränsen till för liten, men behöver bara köpa såna gelé-inlägg så
är det klart o betalt! ;) kommer bli susen.
(kanske inte så jättesnyggt matchat just nu, ville bara visa hur de såg ut).


pussssssssssss

kommenteraaaaaa meraaaaaa .

Kommentarer
Postat av: sofia

du e ju jätte duktig på att sy!!! herre gud!! det vart ju skitbra! ser ut som köpta plagg! önskar att jag oxå hade sån talang...

2010-10-21 @ 07:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0