tjockis

Hello people!

en ny dag är här och jag är snortrött. min kropp ville tydligen inte sova längre heller, dumma.
aja.

Som sagt håller jag ju på att läsa Carolina Gynnings "EGO WOMAN", där skriver hon om hur hon fått sin drömkropp (och det har hon verkligen!?). Det är fruktansvärt drygt när man på gång på gång på gång bantat o gått på dieter, har ingen motivation för träning o blablabla..
Hon skriver om ett MAGISKT PILLER! har läst på litegrann om det och det verkar fungera extremt bra för alla som testat det!
Dock måste man ha ett recept från en läkare och ha ett BMI över 30 .. vilket är supermycket!
Men Carolina hade fått tag på dessa tabletter ändå genom en vän och kilona hade bara rasat av henne! woho!
DOM SKA JAG HA, tänkte jag..
När man tar pillerna känner man sig mätt och belåten hela dagen och man är GLAD! (hur bra låter inte det liksom?)

Nu är det ju så att pillerna har dragits in temporärt i Europa och därför kan man inte få de utskriven, ÄVEN
om man har ett BMI över 30 ..

MEN, nu tänker jag göra er tjockisar happy happy! dom säljer tabletterna fortfarande i USA, uuuuuutan recept.
dom är dock svindyra, men det sägs ju att det fungerar, så vad har man att förlora?

För er som känner att ni vill lägga litee pengar på att bli smal o snygg kan beställa hem dem här...

http://www.ukmedix.com/reductil/cheap-reductil-online.cfm





Puss på denna bok !


BTW!
halloj, har solat nu ett par dagar i rad, och HELT plötsligt har jag börjat fått utslag som tok-kliar?
helt sjukt. på typ "bringan" (min håriga mysiga bringa, HAHA).
är det nån som vet om det är vanligt om man solar mkt eller har det med att jag solat för mkt? he he.

puss babes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0