Tacka vetja Farmor!

Jobbade natt inatt, när jag slutade 07.15 imorse insåg jag huuuuur mycket snö det hade kommit, minst en Decimeter! fick hjälp av vaktmästaren o sopa av bilen o skrapa, men, tror ni jag ens kan låsa upp biljäveln? nope. den har frusit ihop. KUL LIV.

dödstrött och bilkrångel, haha, vilken dag. Som tur var ringde jag till Farmor, så farfar kom o hämtade mig, åkte upp till dom o la mig o sov till kl 14. När jag vaknade fick jag se att farfar fått igång den o den står på gården :-) tror ni jag var glad eller? woho!

Sen gick jag o satte mig o sydde färdigt alla kläder jag dragit dit, blev hundra gånger nöjdare med dessa kläder än de förra må jag säga :-)

sen lärde farmor mig att sticka, så nu ska jag sticka en vit/beige halsduk till mig själv och en ljusgrå mössa till Kristoffer (the love of my life) .

så nu ska jag sitta o tagga inför GREYS ANATOMY (kärlek) och sticka :-) duktiga jag. ibland måste man ju bara bli stolt över sig själv. haha.

TACK farmor o farfar för att ni finns (såklart har och finns det många jobbiga stunder med er, men jag tackar ändå för att ni finns) <3



du är det bästa som vandrar på jorden
Kristoffer Byström .

(en av mina favoritbilder från Kroatien)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0