Svall svål.

har varit till sundsvall idag med big E (rmin) och lilla Mommie.
besiktade pappas bil, som självfallet gick igenom med 2 lysen som måste åtgärdas bara. klockrent!
sen drog vi ut på birsta, köpte en sån där snygg svart hylla "LACK" och 2 ljushållare (för långa ljus) att ställa på, tillsammans med alla 4 kort på oss "barn". blev hur snyggt som helst! önskar jag hade haft mer pengar så hade jag shoppat gärnet ;)

shoppade även ett par leggingsar, som var av mer riktigt "skinn-kvalitet", från h&m.
mycket nöjd! ska fråga farfar imorn om han har en gammal flanell-skjorta som jag kan få o sy in.
är så sjukt snyggt med såna leggingsar (skinn) och en flanellskjorta. love love.

har även fått hem min snygga jacka nu ! SÅ SNYGG !
den blev slutsåld på dirren från H&M, men jag fick tag på en, lyllo mig!
såhär ser den ut......



fick förresten också ett samtal från NORGE idag, har fått en intervju (i guess?) eftersom han ville jag skulle komma dit (redan IDAG!), men jag bokade tid den 2a november istället, kl 10.00 :) det var på en klädbutik, är jättespänd, kommer bli askul! hoppas jag får det :)
förstod för övrigt inte hälften av vad han sa, han var invandrare och bröt på norska, det gör det lite svårare faktiskt måste jag säga :P men på nåt sätt löste vi det och jag förstod det han sa! :)
JÄTTEKUL ska det bli!


och jag måste bara säga en sak till innan jag ger upp det här inlägget..
jag har ÄNTLIGEN köpt mina underbara blå underkläder jag trånat efter SÅÅÅÅÅÅÅÅ länge!
och det må vara dom bästa underkläderna jag haft, snygg o sjukt sköna att ha på sig! passar ju perfekt.



Från Gina tricot!!!



har också köpt (förut) en "kavaj"-liknande sak från h&m, den är faktiskt riktigt
stilren och kan användas till mycket :-) blå jeans, mörka/grå och leggings, dvs ALLT.



köpte också (förut) ett par sjukt snygga jeans från H&M, tro det eller ej.....
för 99:-!!!!!!!!!!!? SANT! och dom sitter jättesnyggt!!!! älskar dom.

en sak till som jag också inhandlat o håller på att läsa nu är........



ÄLSKAR Gynning! hon är BÄST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0