studio-dag.

har vart o tagit grymt coola kort idag i sundsvall med jessica o emilie :)
sjukt kul var det!
var dock lite, eller snarare ganska nere för sminket, blev för mkt svart :( menmen, fick ju några bilder som va helt OK ändå. det är fasen svårt att få något uttryck på dem, tyckte att jag försökte ganska bra ändå, men haha, dom såg likadan ut ändå ;P här får ni dom......
















aja, det var allt jag orkade lägga upp just nu. är snor-trött.
är besviken på min sminkning, ville inte ha så svart. fy.
sen är jag besviken på korten, jag tkte jag gjorde annorlunda uttryck hela
tiden, men ack nej, varje kort ser likadant ut.
man ska inte sätta press på sig själv..

har för övrigt fetaste ångesten över min kropp just nu, sant.
tjock, äcklig, ful, stor näsa, ojämnt ansikte, o ja, ni vet väl hur det är.
usch, när jag blir riktigt rik ska jag operera min näsa o mina käkben, och
skaffa ett gymkort o fixa en diet och loose some weight.
som sagt, ångest.

tror det är så att när man alltid varit smal o så (som jag) sen man var liten,
så har man automatiskt satt en press på sig själv att man alltid ska vara det.
för alla som man träffat då har typ sagt "men GUUUUD, va smal du är, tänk om man kunde få ha den kroppen" eller, men "ojojoj, du har så smala ben, AVIS". ja, men allt möjligt, då blir det automatiskt så känns dt som.
låter väl inte helt fel, ellerrrrrr?

såklart vill väl ingen vara tjock heller, men aja. orkar inte tänka längre.
nu ska jag väl sova ett tag.
puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0