stressad ?

Känns verkligen som om jag har sååååå mycket att göra innan vi ska flytta, kan inte säga allt vad det är men det känns verkligen som om det är grymt mkt och jag har inte ens satt igång, ska packa halva mitt liv ju!

men vad gör jag?
- jo, såklart sitter jag bara här o glor. var börjar man? är typ 19 dagar kvar tills vi flyttar, jisses, hur ska detta gå?
jag ska hinna åka o hälsa på hemma hos Krille innan vi åker, jag ska hinna åka till Umeå, jag ska hinna packa och jobba. åååååååh, stressad stressad stressad. vet ej var jag ska börja!

har iaf fått i mig 2 plommon till frukost, så nu funderar jag på om jag ska åka till stallet o mocka o träffa hästarna, var ju alldeles för längesen! (dåligt samvete).. får se om jag hinner med en ridtur ikväll .



jobbar ju 21.15-07.15 inatt också.

S T R E S S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0