sjukt leds!

fasen så dålig jag är på att skriva nu, har verkl inte haft nån ork för det!
men iaf..

Var på "arbetsintervju" igår, var mer som ett seminarium bara :P Fick det iaf, men är ju som sagt bara extra på skolor och förskolor om de skulle behöva en. så det är ju lite trist. menmen. Det kan ju alltid vara bra om man inte har nåt annat för sig..

Iaf imorse precis då jag vaknat (o hade inte fått till rösten än, haha) så ringde det på telefon, ett okänt nummer... hm, jag svarade och det visade sig att jag fick en intervju till, haha! gud va kul! Det är som servitris/bartender isf. Men självklart hoppas jag ju på jobb i norge :-) men vore asbra om jag nu inte kunde få jobb i oslo.
wiho! det går bra nu :-)

jag är sjukt leds, väntar på krille som sa att han skulle sluta tidigare, tror ni på det? nope,
klockan är redan 3 och tydligen hade dom fått in över 80 däck som dom för hand måste flytta till lagret, eller nåt(?). så vi åker nog inte hem förrän ikväll, typiskt nog.

FÖRRESTEN, den här killen som ringde ang. den nya intervjun, alltså jag tror jag dör! letar o letar o letar på mailen efter nån ansökan, hittar två stycken, som är HELT OLIKA!!! vet inte vilken jag har fått svar på! haha, jag tror jag dör. vad ska jag säga om jag skrivit nästan helt olika på båda? det här är ju det hemskaste som finns :P fyfasen.

Men får se till att lösa det på nåt sätt, vet inte ens om det är strö-jobb eller om det är en tjänst (HUR VET JAG DET?! hade sökt ett strö och ett fast). om jag skulle fråga det verkar jag väl helt borta? hur gör jag i en sån situation? HJÄLP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0