shopping!

har nyss varit på Ica maxi med Krilles VISA-kort o handlat, woho!
haha. vissa har tur ;)

köpte massa mat, nya gardiner till lägenheten (blev skitsnyggt!) och köpte även en massageolja (tänkte bjuda Krille på massage ikväll, bra flickvän va?!) och blev den nya mascaran från maybelline.
nån som testat den? jag tok-chansade bara!



gav även mormor ett ljus till henne som jag köpt (där det står mormor o sen en text under som är jättefin), menade verkl allt som stod på det och jag tror hon förstod det då hon blev rörd o nästan grät :)
min söta mormor!

nu väntar jag in min älskling, ska äta grillad kyckling + sallad i pitabröd idag. MMMMMMMMMM!

btw,
för er som undrar var jag ju på VC idag. tog prov o tydligen så hade jag en aning högt värde av vita blodkroppar, men inget som tydde på UVI.
själv tror jag att det bara inte har hunnit slagit ut riktigt än, men att det är på väg tillbaka. uäh.

aja, ska försöka förbereda för maten.

pussssss mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0