saknad.

usch vilken stark saknad jag haft efter mina hästar idag.
först får jag reda på att Lillan flyttat, att hon är utlånad, hon åkte igår, så henne kommer jag inte kunna pyssla om o rida nå mer. (åh, vad jag gillade den hästen!) 
sen är ju jag så smart o börjar kolla på bilder sen mina gamla hästar och nu har jag ÅNGEST.
usch, va jobbigt sånt är!
jag tänker fetjobba nu så jag får ihop pengar, sen när jag kommer hem igen tänker jag skaffa mig ett jobb och sen köpa en världsbäst häst och börja hoppa o tävla, och det SKA JAG.
åh, jag vill ha häst nu!

Men som tur är får jag komma till Malin o pyssla om hennes andra hästar o ta nån tur.
Då blir man ju glad.

Men det får ändå inte bort saknaden efter tidigare hästar.
menmen, man får stå sitt kast.

nu hoppas jag Krille får sluta snart så vi kan åka hem.
är fortfarande kvar i umeå....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0