Ostnäs!

Sitter i Ostnäs nu hos mormor :)
vi har gått ut o gått en sväng o sen har vi suttit oss ner i soffan med te och myst, pratat på en massa <3.
Nisse (katten) har legat i mitt knä hur länge som helst.
är verkligen tok-mysigt här, jag älskar det!

så snart bär det iväg till stan igen för att hämta pojkvännen på jobbet, sen mat o sen kanske..
kanske han får för sig att bjuda mig på bio ikväll? eller imorn? :P
förhoppningsvis, vi får se vad han säger.

puss mina vänner.
cya l8r.



nisse pisse.



en jättegammal bild på mig jag hittade på mormors dator, typ 4 år sen?
eh, rött/brunt hår? haha. kul.

Kommentarer
Postat av: Mostern

Jo men du var fin där på bilden, men du är nog en blondie iaf..:) Visst är nisse PLUFFSIG?! haha :)

2010-10-28 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0