here i come, Oslo!

blev en liten fest igår btw, det var faktiskt urskoj!
vi hamnade hos Robin, så det var jag, queenly, krille, hampe, robin, ronja, emelie, johan, viktor och kim. (hoppas inte jag glömde nån). blev faktiskt riktigt lyckat :) mycket värt det.

imorn är den stora dagen med stort s.
vi flyttar.

känns skitkonstigt faktiskt, åka bort från Krille o vara så långt ifrån han o vet inte när man får träffa han nästa gång, inte veta om man har nå jobb, har knappt nån ekonomi o ska betala en hyra på mycket, huuurrrr ska det gå?
kommer såklart bli himla spännande, men jag börjar väl bara bli lite nervös, är väl därför jag tänker som jag gör.
o som jag sagt till mig själv hundra gånger tidigare, oj vad jag skulle ångra detta om jag inte gör det.
så det kommer bli grymt :)

here i come, oslo !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0