Hemfärd.

För den som undrar i ett tidigare inlägg har jag köpt mina stövlar på Scorett, alldeles riktigt,
men det var ca 1 år sen. :)

Snart bär det iväg hemåt, eller iaf till mysiga Lillsele, där Krille har sin familj.
Så åker vi hem imorn förmiddag. och då ska jag träffa Emma & Lydia o prata lite om Norge, planera lite
djupare! he he.

Såg iaf på rosa bandet-galan igår, åhhhh vad det berörde mig alltså. Jag lider verkligen med alla familjer o alla som kommer i närheten av cancer. Vilken hemsk sjukdom!!!
MÅSTE verkligen länka till en jättesorglig historia, hade gråten i ögat när de visade det på Tv4 igår, och även idag när jag läser de blogginlägg hon skrivit. LÄS!

http://annajansson73.blogspot.com/

Jag hoppas verkligen att jag aldrig behöver få vara med om nåt sånt bland mina nära o kära, jag hoppas egentligen att ingen ska behöva få vara med om det!

Vilken mardröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0