Hej & hå!

Imorn bär det av till sundsvall för besiktning av bil och skola, ja.. ni läste rätt.. SKOLA!
helt sjukt konstigt känns det. känns som om jag spenderat den tid jag ska och lite till i en skola, men ICKE.
har ju IG i en 200p-kurs vilket inte är så super. Så därför så har jag satt upp mig på prövning så jag åtminstone få ett G eller över (vilket jag verkligen hoppas på)!

har lite panik också, för jag måste ju hinna klart detta på 3 veckor, innan jag flyttar till Norge, annars jäklarrrrrrr vettefasen vad man gör.

Har btw kollat igenom lite kort från folk sen barnsben. och jisses, vissa av dom som var som magrast har ätit(?) upp sig så himla mycket, de har blivit tjock! (nämner inga namn eller platser) är dock ej ifrån min hemort.
hur har det gått till känner jag? eller ja, nog fasen har jag också ätit upp mig, men jag hoppas inte så extremt :s
jag var som en anorexia-unge när jag var liten, folk frågade ofta mina föräldrar om jag fick nå mat eller om det var så att jag hade någon ätstörning.

Men det jag minns från när jag var liten var att jag tyckte inte mat var gott, jag tyckte det var extremt jobbigt att tugga maten, så jag åt knappt nånting. Nu, ja NU är mat det godaste som finns!
så fort det kan ändras, önskar ibland att jag va som förut eftersom jag skulle behöva gå ner ett par kg. har ju ingen motivation för att träna iaf och på nåt sätt vill jag ju kunna gå ner.

men men. tänkte väl mest bara göra det.
Nej, usch nu måste jag nog ta en prommis med hundarna och sen lägga mig
i mitt varma solarium.

puss o hey på er



bjuppar på en sjukt gammal bild. Varse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0