byst och mage

.. det perfekta idealet för att kunna bli en modell, ska måtten vara...

Byst: 80-88 cm
Midja: 59-64 cm
Höft: max 92 cm

har iaf nyss tagit mitt s.k. "modellmått".
jag hade ..

Byst: 84
Midja: 68
Höft: 92

är dock en aning för rund om magen, haha, måste banta bort ett par cm.
vad jag ska ha dom här måtten till ska ni få reda på senare.. spännande! (för er! hehe) ;)

Har iaf köpt en ny jacka, supersnygggggggggggg! ni får se den sen :-)





ska kika på tv nu, ska höra med mommie om han vill åka till Ramsele o köpa godis.
Vilken lillebror tackar nej till det?! ;)

hörs sen. puss på er.

btw. nån som vill följa med till Sundsvall på tisdag?

Kommentarer
Postat av: ems

eey bruden, ja skulle nog kunna tänka mig att hänga på till sundsvall om du inte redan ha sällskap ? ;) I need some shopping baby, men va ska du göra där ? Kanske bäst att fråga de först, haha ;) <3

2010-10-10 @ 19:44:06
URL: http://emnordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0