äntligen fredag!

känns som om det tagit hundra år för att bli fredag, SOM jag längtat!!!
var 3 veckor sen jag träffade Kristoffer nu, eller just det, jag åkte till han när vi kom hem från norge o sov där 1 natt, men det är allt. vi har varit ifrån varann 20 dagar då :P för mig är det mkt, men det gäller väl till o börja vänja sig vid tanken då jag åker till Oslo.
för jag läääääääääängtar o längtar o längtar verkligen tills han kommer hit ikväll,
ingen kan sakna nån så mkt som jag saknar Krille :) <3

har jobbat rätt mkt de senaste dagarna, därför har jag knappt haft nån tid över att sitta här.
ska jobba sista dagen idag innan vi åker till Norge, 13-21 blir det. spännande känns det :-)

ska också visa bilder på mina andra kläder jag sytt om, o blev nöjd över ;) hehe

pusssssssss på er också.



jag i kroatien, Zadar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0