älska.

Leggings/byxor.
Har köpt som jag sa i något tidigare inlägg att jag köpt ett par GALET, snygga
läderbyxor/leggings från H&M för 199.
det är dock inte lika som på denna bild, (hittade ingen bra bild) utan det är REJÄLA, tjocka,
BYXOR med en liten dragkedja längst ner på båda benen.
har inte använt dom ännu ;) ...... love love love





har för övrigt varit heeeeela dagen hos farmor o sytt om massa kläder, fick mig en röd flanell-skjorte-
väst, en snygg svart urringad(bak) tröja med rosa sidenband (fortf. bak) och en blå flanellskjorta.
myyyyyycket nöjd. jag är grym bakom symaskinen!
har fortfarande mycket kvar, b la. en klänning, tröja, jeans, kavaj mm.
spännande ;) rätt vad det är kanske jag säljer något "egen- designat" klädesplagg, attention!


nu ska jag jobba, är inte lätt då man bara äger 65 kronor, och SHIT, jag ska ju tanka med? HUR ska detta gå......... HAHA. blir kul.

puss på er skitungar.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag skulle gärna vilja se lite kläder som du sytt om! det e ju jättekul att du syr egna kläder lixom!

2010-10-19 @ 11:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0