VILKEN DAG

säger jag bara .....

för det första har den gått skitdåligt, fick bara sålt 3 par skor, blev också av med ett fjärde par, en jävla brud kom o snodde dom MITT framför ögonen på mig! (nästan iaf).
Det var en narkoman som stod o grävde bland massa skokartonger i en hylla, rev ut dom på golvet o lät dom stå där medan hon fortsatte dra ut nästa kartong. Jag gick fram o fråga om hon behövde nån hjälp, hon var lite osäker men till slut tog hon fram en sko o sa att hon ville ha strlk 38, o då sa jag att vi tyvärr bara hade 36. Sen ropade några killar på mig typ 2 meter bort, så då gick jag dit och hjälpte dom i några sekunder, nästa gång jag vände på mig var bruden borta och en kartong stod kvar på golvet, jag kastade mig på den och lyfte upp den, pustade ut direkt eftersom skorna var kvar... SEN slog det mig att helvete, det låg ju ett par andra skor på golvet också, så jag började dra och slita i alla skokartonger och tro ni inte på fa**n(!??!?!?!) brudjäveln hade SNOTT ett par skor och stuckit. åååååååååh, paniken jag fick resulterade i att jag larmade på securitas.

Dom kom efter ca 5-10 min och dom var helt slut o frågade vad som hänt.
Jag berättade hur det låg till o att jag inte riktigt visste vem det var som jag skulle larma på egentligen.
Jag fick berätta hur hon såg ut och liknande som kan vara bra att veta.. och när dom skulle gå fick jag reda på att dom STORSPRANG till mig för dom trodde jag hade blivit överfallen när jag larmade, så tydligen får jag itne ringa på dom då det gäller nåt sånt här (som jag blivit tillsagd om, tom när jag tkr dt är mkt folk o jag inte kan ha koll på alla har de sagt att jag får ringa, alltså chefen), och med tanke på att det tog typ 10 min för dom o komma så var det nog inte så kort runda dom hade sprungit heller.. så det var ju lite komiskt i det hela till slut ändå ..!
Men såklart tråkigt och jag tar ju på mig hela skulden, har sååå dåligt samvete att jag inte hade mera koll.

Tycker ändå att det borde kopplat för mig när jag såg brudens fula mössa med prislappen kvar, men icke....usch.

Men nu har jag satt larmat ALLA skor i kartonger, för det här SKA inte hända igen.



Här jobbar jag!

Aja, nu sitter min älskling Krille på bussen och är 18 timmar ifrån mig nu! ÅH vad jag längtar alltså!
Den här helgen kommer bli över SÅ fort. usch vad jag gruvar mig, känns bara sjukt jobbigt att Krille måste åka igen.. Men förhoppningsvis är det våran tur o bli sambos till sommaren! känns spännande, men det blir då det :-)

gillar iaf mina chefer, fick ett par URSNYGGA ÄKTA skinnhandskar av dom igår, (värd ca 800 NKR) det var äkta lammskinn.......(mindre bra). Även att det var jag som valde ut dom, ni minns den dagen vi skulle ha intervju fast vi åkte iväg o jag fick välja ut väskor o sånt, dom handskarna jag valde tog jag (lätt snyggast!!).

Aja, nu måste jag plugga, jävla skitgenus!
längtar lite hem till pappa, hampe, queenly, ermin o mommie faktiskt. och kattis! <3 men mest av allt saknar jag Kristoffer och Cassie (hihi).

imorn kommer min kärlek, åh vad jag längtar!
aja, nuuu PLUGG!
pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0