UTBRÄND

haha, tragiskt. börjar redan känna mig utbränd, haha, vet ju knappt vad det är men mag-känslan säger att det är det iaf, HAHA. tycker så synd om mig själv varje dag jag måste kliva upp (kl 9 typ?) och måste dra iväg mig på jobbet för att jobba 11-19 VARJE dag mån-fre, och varannan mån-lör, gud vad jag måste vara bekväm av mig!!!
aja, men jag tänker kämpa, för när det väl händer nåt på jobbet så är det ju skitkul!

nu har jag börjat fundera EXTREMT mycket på vad som händer på nyår, är så jäkla deprest av att inte ha nåt planerat.
vad händer? nån som har nåt förslag överhuvudtaget? det ABSOLUT bästa nyåret jag varit med om är självklart 08/09 när vi åkte till åre, 22 stycken och hyrde en stuga där, fyfaaaaaaaan va kul det var och jag saknar det nåt så sjukt. det råder jag ju såklart er alla till att göra, vi åkte dit på tisdan och var där nästan hela helgen! åh vad jag önskar att jag kunde göra det i år med, bara knäppa med fingrarna så är allt klart, slippa bokningen och dra ihop folk.

finns det folk som är på en sån idé? har troligtvis en stuga på g då, men behövs ca 20 st, det är ju det värsta..

aja, har pratat med underbara Katarina idag, i typ 1 timme, välbehövligt. har saknat henne sååååå !
jag hoppas verkligen jag får träffa dig snart <3

nyår nyår nyår börjar springa i mina tankar


HAR FÖRRESTEN FÅTT MITT NYA NUMMER NU, ETT NORSKT NUMMER, SÅ NI SOM VILL HA DET FÅR HÖRA AV ER.

puss!



såhär såg jag ut i håret idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0