TILL SALU

Nu är det dags igen, jag har försökt o försökt o försökt att använda mina kläder som bara ligger o skräpar, men jag måste själv komma i underfund med att det inte kommer att gå, varken nu eller i framtiden.
Därför säljer jag min jacka, ett par skor o byxor.

Jag kommer hem till Ramsele på julafton, så om det är någon hemifrån som är sugen, så tar jag med mig grejerna då :-)

hör av er, och om ni inte känner för att betala priset jag satt så får ni buda i kommentarerna.
Annars får ni bara skicka ett mail till mig och säga att ni VILL köpa den/de kläderna/skor om ni är 100% säker.

Min mail är .. [email protected]


good luck. hoppas ni hittar nåt ni gillar.



det här var min outie idag, snygga skokartonger i bakgrunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0