T I S D A G

känns som om jag hunnit med två dagar idag istället för en.

imorse klev jag upp, hann träffa emma en snabbis innan hon drog på jobbet.
klev upp tidigare pga att jag gatt åka till kalbakken på nordea och öppna ett konto, måste ju kunna få in min lön nånstans liksom ;)
hann PRECIS i tid till jobbet, PUH. tur för mig.
om jag kommer försent fler än 2 gånger får jag sparken! ..

senare kom lydde o emma in o hälsade på mig och akam på jobbet :-) kul kul, drog en fet-burgare på donken också under pausen min, sen gick vi och hälsade på DJ på frisörsalongen. :-) han är så snäll, lille dj.

efter det var det jobb i ca 1 timme igen, mina roomies väntade på mig, sen gick vi alla 4 till oslo city och slutade med att jag och Lydde köpte en julklapp till våra pojkvänner ! mmyys.

längar verkligen till julafton.

nu är vi hemma, ska förhoppningsvis kolla ett avsnitt på OC och sen blire väl duschen en sväng för mig .. måste gå och kika på nåt dry-schampo också, måste ha!

nån som handlat julklappar än och har förslag på vad man kan köpa till en lillebror på snart 11 år?



jag idag med en kopp choklad ! mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0