provjobbar-dag.

så jääääävla slut o trött är jag, åh vilken hemskt jobbig dag jag haft.

Såhär blev dagen......
Kom dit kl 10.00.
först när jag kommer till butiken så får jag börja med att torka alla bord som skorna står på,
efter det går jag runt runt runt runt ruuuuuunt o bara rätar till skor, rätar till kartonger under bordet o glor (alltså, typ ingenting). Efter det får jag gå o dammsuga i skyltfönstret.
Efter det går jag bara ruuuuuuuuunt runt runt igen och gör ingenting (typ inga kunder heller).
Förstår ni att efter 9 timmar har jag knappt suttit nånting, bara känt mig som en fånge i den där lilla lokalen, väntat på att få sluta. det var så hemskt!
Sen jobbbade jag med en sur gubbe som sa att det stängde kl 18 (medan den egentligen stängde kl 19, sa en annan kille då emma o lydde stod utanför o väntade o klockan var 18). KUL!!!!!
jo just, fick ju åka o köpa mat till han också...............(ingår det i ett jobb? skulle ikke tro dt va.)

men när jag äntligen väl slutade så ville ju chefen prata med mig, han sågade mig totalt...
frågade typ vad adidas, nike o puma hade för namn på olika skor?? det tror ni jag kunde eller? eh, nä precis.
men iaf så tror jag att jag flirtat in mig ganska bra hos dom ändå igår o jag tror det avgjorde ganska mycket, för dom sa att dom tyckte jag var jättetrevlig o skulle höra av sig om ett par dagar (lät iaf som om de skulle ge mig jobb).
Jag hoppas ju få jobbet för jag behöver pengarna, men jag vill ju HELLRE ha ett annat..

har så EXTREMT ont i mina ben så jag tror jag dör nu, usch o fyfan.
skönt att det bara var 1 dag.

jo, btw, det är en SPORT-SKO-BUTIK jag jobbar i.
vilket egeeeeeentligen inte passar in på mig då jag inte är ett dugg sportig av mig haha.

aja, jag hoppas att nån annan hör av sig om nåt jobb, klädbutik vore ju TOP NOTCH!
hoppas allt är bra med er iaf!

nu ska vi nog kolla på film!
pusssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0