plugg-hjälp?

snälla, hjälp mig med plugg, jag hatar detta. önskar jag aldrig skulle behöva göra det igen.
mennnn, vill ju iaf ha godkänt i kursen, så kämpa på.
Handlar iaf om Genus i förskola, nån som vet nåt om det eller kan nåt som kan vara bra att veta, SNÄLLLLLA, hör av er, skulle verkligen uppskatta det.

Igår hade vi iaf en mysig bakisdag med Akam och Dj, vi åkte in till stan och käkade kyllingkebab i pita och sen gick vi o spela biljard på världens mysigaste ställe! det var verkligen råkul :-)
Sen sa vi Ha det bra (hejdå) och åkte hem, vi kastade oss i soffan och hade film- maraton. vi såg på De bortglömda och hip hip hora, sen var det sängen som ropade.
Idag kom jag hem till mina favorittjejer o dom hade gjort mat o tänt ljus på bordet o dukat så fint, finns inget bättre än att komma hem till det :-) puss på er!

är för övrigt pank, har inte ens råd att betala tunnelbanan, haha, vågar ju inte åka utan att inte betala, ha hört att man får böter på 900kr om man skulle bli upptäckt, skulle inte vara så lyckat. men får så lov till att ringa pappa o böna snart, usch va han får stå ut med mycket :b

Aja äntligen på torsdag får jag träffa min älskling Krille! var nästan 3 veckor sen jag träffade han sist nu, känns som om jag inte sett han på flera månader. Egentligen vill jag inte att han ska komma hit, för jag vet vilken ångest jag kommer ha när han väl ska åka igen, och det känns redan jobbigt! fy. hoppas helgen varar för evigt! vi får iaf se varann i 5 dagar! mitt hjärta <3 

mackan kommer o hälsar på lydde i helgen också, så vi får bjuda hit ********... till emma så hon slipper känna sig som 5e hjulet ;) hehehe.



En trött tjej på väg till jobbet imorse.

nu ska vi mysa, för snart är det tisdag och en ny jobbardag.
tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0