PENGAR, ÅTER IGEN

finns inte ord för hur många inlägg jag gjort om hur mkt jag HATARRR pengar.
jag hatar dom för att jag aldrig har dom, tror jag.
Tjänar en skaplig lön nu, eller skaplig o skaplig, helt OK om jag får säga så, men såklart. Efter hyra, och räkningar har jag ca 1400 kr kvar, + att jag ska boka en resa hem o tillbaka över jul, som går på ca 800-1000 kr styck, haha, nån som kan räkna ut hur mkt pengar jag kommer ha kvar efter det? KUL.

men tydligen så verkade det som om jag KANSKE KAnSKE KANSKE (om jag har jävligt tur) får min norska lön den 1'a, så jag hoppas verkligen sjukt mkt, för om jag inte får det förrän nästa månad dör jag, hur fan ska jag klara mig överhuvudtaget, alla julklappar o skit? att man varenda år ska ha så ont om pengar i juletider, ALLTID är det så.
nån som känner igen sig eller är jag den enda på jorden?

aja. Lydde kom o va med mig ett par timmar på jobbet idag, hon väntade in mig så vi kunde åka t-banan ihop hem. gull :) så vi gick o åt en middag på donken. *ibland får man.

that's it.

ikväll måste jag skriva klart mitt arbete, så bäst att jag sätter igång.
ha det bra.
pussss allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0