NY TILLFÄLLIG DESIGN

har fixat min design nu till alla er som inte kan läsa vad dt står :p den är skitful, har inte photoshop installerat på den här datorn, så måste försöka greja det.


idag har jag jobbat o stått i, som typ alla andra dagar.
fick mitt skattekort idag, HELT SJUKT va lite jag skattar? :s why?
skattar bara 16% ?!

är det nån som vet varför det är så o vad de går efter egentligen. På skattekortet skrev jag att jag skulle tjäna 700 kr mer än vad emma skrev på skattekortet o ändå får hon skatta 36% och jag 16%? HUR går detta till?

aja, får försöka prata med mina chefer imorn o se vad dom säger.

nu orkar jag inte mer, huvudvärk och förhoppningsvis lite sömn snart.
ska försöka plugga lite också.

förresten är tjejerna underbara, lydde o emma! dom gör mat nästan varje dag så jag bara behöver värma på tills jag kommer hem, o sen idag höll de på att baka äppelpaj när jag kom hem :-) åh va dom är söta!
uppskattar det till hundra, jag bara äter o äter o äter o dom får stå o laga, får försöka kompensera det med diskning o det är jag fasen dålig på också, det är jobbet som tar ihjäl mig. men skärpning PP! aja, vill bara säga att de är underbar :-)

saknar min kristoffer idag!

pussssssssss



bjuppar på en dålig o mysig bild på mig o krille från första sommaren vi var tillsammans, då vi var
i krilles kompis stuga utanför junsele :) det var trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0