Intervjuuuu

Första kvällen när vi kom fram till lägenheten var det så vi gatt va uppe till kl 03.00 innan vi fick gå o lägga oss, skitless. vi kom fram typ vid 22. vet inte om jag vill berätta vad vi gjorde i 5 timmar, det får våra nära o kära fråga oss istället....

Imorse klev vi upp kl 08:00 fixade oss (dvs 5 timmars sömn=lite!!) o jag for på en s.k. intervju kl 10, båda tjejerna följde ju med såklart.
började med att killen jag skulle bli intervjuad av kom 20 min för sent, sen då han kom kastade han in mig på kontoret o frågade -"är du pejlig på väskor"? jag sa VA? sen fråga han om jag kunde vilka väskor som var snygg o så, hängde med i modet, eh, ja, sa jag, dt tkr jag att jag har någorlunda koll på iaf.
Sen sa han KOM, vi ska åka.

- eeeeeeeeeeh, jaha?

så vi gick ut, satte oss i bilen (en snyyyygg merca) o hans kompis hoppade in o sen drog vi, åkte 10 mil till vi kom fram till Kongsvinger o kom fram till ett företag som har de näst största väskföretaget i världen.
där förhandlade dom om priset och jag gick som en liten prinsessa och pekade på alla väskor som var snygg o dom skrev upp dom, även skinnhandskar och börsar.
snorkult!

sen åkte vi hem igen, vi stannade o åt på nåt ställe (dom bjöd) och sen kom emma o lydde o hämtade mig o vi åkte hem! slutade iaf med att jag ska få provjobba imorn kl 10- (till?) på en av deras skoaffärer, för att sedan få reda på om de gillade mej :) tror jag gjort ett ganska stort intryck iaf då vi blev sjukt bra polers. men vi får se, är kanske skitdålig imorn i kassan ! haha

tror ni jag skulle passa i en skoaffär?

så nu har jag packat in i garderoben, äntligen! och nu är jag sjukt trött, dt förstår ni va? hehe.

nu sitter vi framför tv'n o latar, ska fan gå o lägga mig snart.
puss på er



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Wiiiihoooo =) Det här kommer ju gå galant för dej. Det ser ju jag det! =) Fan va kul!

Ser framemot att följa era upptåg i Oslo =)

Vi ska dit till våren och hälsa på min "au-pair" familj! Då kanske man kan gå och handla något snyggt av dej då ;)

2010-11-03 @ 12:33:50
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0