INTERNET-SATAN!

blir helt jævla tokig på vårat internet, mitt på dan i fredags bestæmde det sig før att lægga av.
vi blir SÅ SÅRAD.
Sen dess vill det inte børja funka igen, plus att vi inte sett eller hørt når av vaktmæstaren på HELA HELGEN.
Så vi har suttit dær med våra datorer i knæet och SPELAT harpan och kungen. hur kul som helst, inte.
Lydde har iaf haft lite tur, hon har ju haft marcus hær !
Jag o Emma har suttit med spelen iaf, och lydde har ændå varit rætt flitig hon med egenliten, hehe.

RING mig icke iaf, før det kostar multum, både før mig och før ER.
slæng hellre ivæg ett gulligt sms o sæg att ni tænker på mig o om ni har nå planerat før mig tills jag kommer hem igen eller så ;)
vore kul!

Men så ni vet, så vet jag inte hur længe vi kommer att vara utan internet, men SÅÅÅKLART uppdaterar jag er på dirren då det funkar igen.

Har haft værldens mysigaste helg før øvrigt med mina roommates <3
finmiddag o allt! puss på er vænner.

Nu ska jag o lydde åka ivæg o søka jobb, nu nær EMMA (den jæveln, haha!) har fått jobb och jag o lyddis bara går hemma. lets go! wish us luck.

hoppas allt ær bra hemma i Swe.

pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0