HELG

äntligen!

Fick en LITEN lön i förskott, mkt lite må jag säga, men så jag klarar mig till nästa vecka iaf, då det är LÖN!
Nu sitter jag Krille och hans 3 kompisar här som är från Kramfors i lägenheten o väntar in Lydia o Mackan och Emma som kommer hem från jobbet :-)

jag är mycket nöjd idag, har fått sålt för ca 8000 men ändå skäller chefen på mig o säger att jag säljer dåligt :(
vet inte vad jag ska göra bättre egentligen?

imorn blir det utgång iaf WOHO, jag älskar verkligen Oslo!! hur ska jag nånsin kunna flytta hem till Sverige igen?

hoppas ni får en trevlig helg, för det ska jag ha!

PUSS



Sänder för övrigt en fin tanke till min morfar som jag var och hälsade på sist jag var i umeå.
I MISS YOU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0