Första "riktiga" jobbdagen.

Shit pommes vilken dag. Känns skönt att samtidigt göra nåt, känns verkligen att man börjar lysa upp lite mer nu bara för att man får göra nåt på dagarna. började med att jag var GRYMT stressad imorse, haha, shiiit, plockade fram fika typ 10 över 10 imorse, och vi skulle åka halv 11.
Jag är snorrädd för att komma försent då dom hade sagt "om du kommer för sent mer än 2 gånger får du sparken, spelar ingen roll om det varit en olycka på vägen eller nåt annat". hm, okej?

aja, jag har iaf fått veta att jag troligtvis kommer få jobba mån-fre 11-19, och om jag vill jobba lördag samma tid skulle jag få det, men känns lite drygt om någon skulle få för sig o komma o hälsa på mig nån helg och om jag vill åka hem nån helg.

Men det känns faktiskt bättre o bättre, jag lär mig mer o mer. Har lärt mig NÄSTAN kassan idag, jag kan öppna butiken, men inte riktigt stänga än, jag hoppas jag får mera hjälp än de här dagarna.

FAN, jag måste plugga, hur fasen ska jag hinna göra en genus-rapport på 8-12 sidor (fakta) tills på måndag? har kanske gjort 2........ faaaaaen.

aja, jag önskar mig själv lycka till.
sköt om er.

pussssssssss



idag hade vi -5 grader, skulle inte skada om vi hade såhär varmt igen ... (från i somras).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0