FEST IGEN

nu är det fest igen, haha, verkar vara det vi kommer göra hädanefter varje helg. Nu är alla förutom jag (y) ute och röker. är emot det, i alla form och slag. tycker bara det är jävligt äckligt och fattar inte ens hur man skulle kunna börja med en sådan sak, samma gäller snusning. INGEN, jag garanterar er till 110% att INGEN gillar smaken av snus eller cigaretter första gångerna de prövar det. så sjukt egentligen. aja, det är rökarnas o snusarnas liv, jag har iaf valt att avstå :-)

därför passar jag på att skriva ett inlägg.

såhär ser jag ut nu. Köpte en skinnkjol för 50 KRONOR!!!=??!?!??! snygg va? ;)





puss på er.


förresten. köpte en "tidig" julklapp till krille idag.. visst är han söt, min pojkvän?!!??!
i love you, baby! :) haha.



haha, lille krille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0