D A R L I N G, IM COMING HOME FOR CHRISTMAS

- YES, I DO!

var ju som sagt planerat att jag skulle jobba, eller efter min arbetskamrat trodde dt (och jag hade redan printat in det i huvet av nån anledning) så var det som självklart för mig. Men sen, för bara nån vecka sen fick jag ju världens panik, jag har aldrig varit ifrån min familj och mitt hem på julafton, JAG VILL INTE!

shit, vilken ångest jag hade, haha, så jag pratade med chefen och då hade jag verkligen världens bästa chef.
Jag fick ledigt EN HEL VECKA, åh, förstår ni hur glad jag blev? Så jag o Lydde åker hem o kommer hem på julaftonsmorgonen, o hennes snälla papi kommer o hämtar oss i Sundsvall :-) sen åker vi inte tillbaka förrän den 2a januari typ (tror jag), vi börjar inte förrän den 3'e båda två. så vi får se .

men såklart, jag har sån sjuk ångest över att lämna Emma själv här under jul i oslo, alltså jag har sån panikångest över detta så det finns inte. Jag hatar det, önskar verkligen jag kunde dela på mig och en kunde stanna här med henne och en del åkte hem. Hon jobbar, så därför kan hon inte åka hem, för er som inte förstod det. men jag hoppas att det löser sig på nåt sätt, för det känns inte alls kul det här.

idag ska vi åka in o växla pengar inne i stan till Blanca (våran "hyresvärd") så vi kan betala vår sjukt dyra lägenhet i veckan. sen funderade vi på att greja ett gymkort, så vi får se hur det blir med den saken :-)
hade suttit jävligt fint o få tillbaka en fit body!


och vi är faktiskt helt bortkopplad från omvärlden sen vi flyttat här i Norge, har kommit underfund med idag (via facebook) att det FAKTISKT är första advent idag, så tacka gud för facebook!

OCH ha en bra första advent på er allesammans ! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0