chill-dag i Oslo.

Idag har Ems varit o provjobbat på Chantal, en butik som ligger i "Linderud galleria". Typ ett stort köpcentrum,
är så glad för hennes skull för hon verkar ha haft en underbart rolig dag :) är faktiskt avis!
Men såklart hoppas jag verkligen hon får det jobbet! Vore så himla kul :)
Men iaf, Jag o Lydde tänkte att vi skulle göra nån nytta idag, jo tjena.

Vi åkte till IKEA, handlade lite nödvändiga saker såsom lampor, diskställ, tvättkorg mm. Jo tjena, där blev ju jag tusen norska kronor fattigare, så alla pengar jag tjänade igår försvann, känns trist.
Men eftersom jag var skyldig tjejerna sen tidigare grejer tänkte jag att det var lika bra o betala genom det.
HATAR när pengar försvinner förövrigt.

så nu äger jag ca 300 norska kronor för resten av månaden, HAHA, shit va tragiskt.

men vi får se, för vi fick ju fan städa hela lägenhetshelvete när vi kom hit, en jätteäcklig dam som bott här som inte städat på ett par år tror jag, INTE ens innan vi kom hit (fastän hon hade lovat o ANLITA nån som städade igenom hela lägenheten, tjenamoss).
så därför hoppas vi på o få dra av lite pengar från hyran. vi SKA få göra det.

Idag har vi lagat köttfärssås och makkisar, mkt gott.



Här sitter Lydia i vårt lilla kök o käkar ;) MYS!



Vårt mysiga vardagsrum + matsal. :)



Vår snyggggga toilet.



miiiiiiiiiiin nya införskaffade lampa! JAG ÄLSKAR DEN!
+ våran hall, kök till höger o toalett vänster :) nice nice.
väldigt mörka bilder men vår lägga in nya sen när det är ljust ute.

Ikväll kommer Lyddes kille Mackan hit också, ska faktiskt bli kul :)
han blir den första som får se vår lägenhet IRL, spännande ! haha.

aja, vi hörs sen.
Puss på er!

Saknar Kristoffer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0