ÄNTLIGEN

har Kristoffer anlänt, men han är dyngtrött så han ligger bara o sover medan jag umgås med mina tjejer :-)
idag har det vart en helt OK dag, förutom att jag knappt fick sålt nåt och att chefen inte blev så superglad då han fick höra att en tjej hade snott ett par skor av mig .. plus att jag upptäckte imorse att jag glömde ta in skylten och mattan igår (OOPS!), nån hade varit dit och tagit in det (dvs. chefen) så det var han inte heller så glad över. men jag lovade att inte göra om det.

imorn får Ems o lyddis ta hand om Krille medan jag är o jobbar, önskar att jag tagit ledigt!!!! (too late).

såhär såg jag ut idag iaf.



är för övrigt väldigt glad över att jag har min Kristoffer här <3 :)

puss, snart helg! looking forward 2 it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0